Més de 8.000 persones han visitat la quinzena edició de Clickània, a Montblanc. El festival dels clicks de Playmobil va obrir portes dijous i durant quatre jornades ha omplert el recinte de l’antiga església i claustre de Sant Francesc.

El balanç és més que positiu des de l’Oficina de Turisme, ja que l’alta assistència després de 15 anys demostra que és un certamen plenament consolidat i que no ha caducat. De fet, aconsegueix motivar a petits i grans perquè el perfil del públic és clarament familiar, tot i que també hi ha col·leccionistes que aprofiten la cita.

ÀUDIO: El cap de l’àrea de Turisme de Montblanc, Quim Queralt, valora l’edició d’enguany

Com de costum, els visitants, principalment, han estat del Camp de Tarragona, l’àrea metropolitana de Barcelona i de Lleida o les Terres de l’Ebre. Tots ells han passat per la capital de la Conca atrets per la desena de diorames amb grans construccions de Playmobil o els punts de venda.