La Unió de Botigues i Empreses de l’Espluga ha celebrat aquest dissabte un acte per donar el tret de sortida a la campanya d’estiu del comerç local del municipi. L’espectacle infantil «Mako perquè sí» de Picarols Animació ha estat el reclam principal d’un esdeveniment que ha servit per promocionar el teixit de comerços i empreses del municipi associades i sensibilitzar al consumidor de la importància de comprar al propi poble.

Laura Martínez, vocal de l’entitat, s’ha mostrat satisfeta amb l’accpetació d’aquest acte i ha celebrat el bon estat de salut de la UBE de l’Espluga. «Ara hem arribat a la 60a de socis. Des de fa un parell d’anys hem començat a fer més coses, s’ha anat apuntant molta més gent i esperem que se’n segueixin sumant molts més», ha manifestat Laura Martínez.

ÀUDIO: Laura Martínez celebra l’actual dinàmica de l’entitat


El regidor de comerç de l’Espluga, Antonio Vendrell, també constata la tendència positiva de l’entitat i ha afirmat que «la iniciativa privada és el que fa moure el poble». Vendrell assegura que la Unió de Botigues i Empreses de l’Espluga dinamitza el comerç local i que el paper del consistori és el de donar suport a les iniciatives de l’entitat.

ÀUDIO: Antonio Vendrell afirma que la UBE dinamitza el comerç local

ÀUDIO: Vendrell sobre el paper que juga l’Ajuntament amb la UBE

L’acte també ha servit per presentar l’obsequi que aquest estiu es donarà als clients de les empreses de l’entitat, i és que enguany la Unió de Botigues i Empreses repartirà als seus clients un ventall protagonitzat per la BOT i la TIGA, els dos personatges que identifiquen l’entitat.

ÀUDIO: Laura Martínez explica les iniciatives d’aquesta campanya d’estiu