Aquest 2023 l’Oficina de Consum de la Conca de Barberà ha rebut més de 600 consultes, un 3% més que l’any anterior. Durant els dos últims anys els serveis més demandats han estat relacionats amb la llum i el gas, arran de les pujades de preu de l’electricitat i l’augment de la comercialització i ofertes d’aquests serveis.

Molts usuaris s’han vist afectats per la contractació de serveis no desitjats o canvis de comercialitzadora de llum o gas sense el seu consentiment exprés, des de l’Agència Catalana del Consum i des de l’Oficina de Consum del Consell Comarcal de la Conca de Barberà es donen recomanacions i es tramiten reclamacions per evitar i solucionar aquests conflictes fent mediacions amb les empreses.

També s’ofereix ajuts sobre temes com telefonia, compres per internet, assegurances, serveis de viatges, serveis comercials diversos, etc. La major part de les consultes s’atenen telefònicament trucant al telèfon del Consell Comarcal de la Conca de Barberà (Tel. 977 86 12 32) o també al correu electrònic: consumconca@concadebarbera.cat i si vol atenció presencial l’horari és els dimarts de 9 a 2/4 de 3 del migdia.