El servei d’atenció al públic de CaixaBank a l’Espluga de Francolí es mantindrà amb l’horari habitual, també ho farà a Sarral. Segons ha aclarit l’entitat bancària, cap dels dos municipis es veurà afectat pel nou model d’obertura només amb cita prèvia que està aplicant l’entitat a altres pobles de la Conca de Barberà, com Vimbodí o Solivella.

Tot i que fonts de CaixaBank havien explicat a l’EFMR que hi hauria canvis, ara es rectifica la informació per confirmar que es donarà continuïtat als serveis que s’han prestat fins al moment. Les mateixes fonts descarten ara l’opció de deixar de prestar l’atenció presencial als clients espluguins i sarralencs només amb cita prèvia i centralitzar la majoria dels tràmits a les noves oficines de Montblanc. Sí que serà així a Solivella i a Vimbodí, si bé en aquest darrer municipi s’obriran les oficines tots els divendres.

Des de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí confirmen que han estat en converses els darrers mesos amb l’entitat bancària i representants de CaixaBank han ratificat el compromís de mantenir el servei. Tot i això, alguns tràmits concrets que depenen de la figura d’un gestor sí que podrien requerir de cita prèvia.

ÀUDIO: L’alcalde de l’Espluga de Francolí, Josep Maria Vidal, destaca que CaixaBank mantindrà el seu horari habitual