A principis de desembre el Consell Comarcal de la Conca de Barberà va presentar una campanya de promoció turística anomenada «Visitar, menjar, comprar…a la Conca de Barberà, té PREMI!» i que tenia la intenció d’atreure el turisme comarcal a causa de les restriccions actuals de mobilitat. Aquesta iniciativa havia de finalitzar el proper 28 de febrer, però les mesures restrictives per frenar la propagació de la Covid-19 fan que finalment s’allargui fins a l’1 de juny.

La campanya té el doble objectiu de promoure el turisme intern, de manera que els veïns i les veïnes de la Conca de Barberà coneguin l’oferta turística del territori i consumeixin als establiments restauradors a fi de generar despesa a la mateixa comarca; i contribuir a reduir l’impacte econòmic negatiu que pateix el sector turístic. En aquest sentit, s’hi integren els establiments restauradors i tots els espais visitables: cellers, museus, monestir, cova, visites guiades als pobles, experiències enogastronòmiques, activitats d’aventura, artesania, etc

Aquesta és la primera campanya interna, no dedicada al turisme exterior, que realitza el Consell Comarcal de la Conca de Barberà i que consisteix en el sorteig de 25 lots de productes ‘Fets a la Conca’ i 25 experiències variades per tota la comarca.

Per participar-hi només és necessari anar a espais visitables o als restaurants de la Conca de Barberà i enviar una fotografia de l’entrada o tiquet d’un establiment al WhatsApp 671950648 amb el nom i cognoms de la persona participant escrits.