Fa 20 anys que els agents públics i privats promocionen el turisme a la Costa Daurada sota el conveni Córner. Aquesta setmana 32 ens locals i associacions empresarials n’han firmat la dinovena edició, amb una inversió de més de 400.000 euros per promocionar el sector turístic a través de fires i accions de comunicació. Un 70% l’assumirà el Patronat de Turisme de la Diputació, i la resta, les entitats membres. Entre la trentena d’ens locals firmants s’hi troba el Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

Com a novetats, després que l’any passat Salou es desmarqués d’aquesta aliança publicoprivada, la capital de la Costa Daurada s’hi ha tornat a adherir, un cop acordat que la marca Salou tingui personalitat pròpia. A més, Valls s’incorpora al Conveni Corner, i vol ser líder en l’oferta turística de l’àmbit de l’interior en el sí de la Costa Daurada.

Al llarg de l’any, la Costa Daurada es donarà a conèixer a tres salons nacionals -Fitur, Navartur i B-Travel – i dos d’àmbit internacional a Londres i Berlín.