Programa «Passeig Musical» amb Antoni Sabaté Pagès, i com a convidat l’alcalde de l’Espluga, David Rovira, qui fa un passeig musical per la seva vida, seleccionant les seves cançons preferides. Realització tècnica: Gerard Cabal, Bernat Hernández i Sergi Civit.



![[Temporada 2] Entre Línies – Dissabte 30 de maig](https://www.efmr.cat/wp-content/uploads/2026/06/WhatsApp-Image-2026-06-02-at-23.02.47-218x150.jpeg)