L’Oficina de Turisme de Montblanc va tancar l’any 2023 amb 37.004 seguidors a la seva comunitat virtual a través de les diverses xarxes socials que gestiona amb la marca Montblanc Medieval. Els anys anteriors n’eren 35.114 i 33.431.

Un any més, Facebook és la xarxa on hi ha un major nombre de seguidors, amb 17.675 la pàgina principal i 1.547 a la de Terrània, aquesta amb molt poca activitat. L’any anterior havien tancat amb 16.928 i 1.522, respectivament. A Instagram s’ha passat de 12.800 a 13.900 i a Twitter de 3.864 a 3.882.

Amb 13.900 seguidors el compte d’Instagram @montblanc_medieval es manté en el TOP-15 del país entre les destinacions turístiques. Després de dos anys a la tretzena posició n’ha baixat una. Per davant hi ha en aquest ordre Barcelona, l’Ametlla de Mar, Tarragona, Girona, Salou, Begur, Roses, Lleida, Montroig – Miami Platja, Cadaqués, Sitges, La Vall de Boí i La Ràpita.

Wikiloc Montblanc Medieval 

Responent a la creixent demanda de recomanacions per anar a caminar l’any 2022 es va estrenar el compte a Wikiloc de l’Oficina de Turisme. L’evolució de l’activitat durant el 2023 ha estat molt positiva, amb 18 rutes realitzades per l’equip tècnic de l’Oficina de Turisme i 200 seguidors. S’han visitat prop de 12.000 pàgines i s’han fet més de 700 descàrregues. Les rutes més visitades un any més han estat la de la Cascada de la Vall i la de l’ermita de Sant Joan.