La Unió de Botigues i Empreses de l’Espluga de Francolí va finalitzar el passat 7 de gener la campanya comercial de ‘L’amic invisible’ amb el 70% dels premis entregats, una xifra lleugerament inferior a l’obtinguda l’any 2019, quan es va estrenar aquesta iniciativa. Això significa que s’hauran entregat unes 450 o 500 butlletes premiades de les 700 que hi havia repartida per tota mena de botiguers del municipi.

La valoració de la UBE és que la campanya ha estat bona però desigual, ja que hi ha butlletes que no s’han arribat a recollir per diversos motius, entre ells, que alguns dels participants eren bars i restaurants i es troben limitats per les noves restriccions sanitàries. En aquest sentit, només es podran recollir els premis fins a finals de gener.

ÀUDIO: El president de la Unió de Botigues i Empreses de l’Espluga de Francolí, Albert Amigó, explica com han afectat les restriccions a la campanya

‘L’Amic invisible’ ja havia patit canvis en la seva segona edició per adaptar-se a la situació, substituint els mitjons de Nadal on es recollien els premis per arbres de Nadal. Aquesta és una acció que té la intenció de promoure la visita de clients no habituals als diversos comerços de l’Espluga. S’espera que pugui continuar realitzant-se en les següents campanyes de Nadal.