L’Oficina de Turisme de Montblanc torna a posar en marxa la campanya de promoció turística que uneix les calçotades i les visites al municipi. Aquesta és una col·laboració que es va iniciar l’any 2014 i que enguany es reedita durant nou caps de setmana fins al diumenge 24 de març. 

Els clients que hagin reservat una calçotada durant el cap de setmana a qualsevol dels deu establiments participants en la campanya tindran un descompte del 50% en la visita a la muralla de Montblanc el mateix dia que facin la calçotada. 

La visita a la muralla es pot fer els dissabtes de 10 del matí a 2 del migdia a i de 4 a 6 de la tarda i els diumenges de 10 del matí a 2 del migdia. És una visita lliure que té una durada variable segons l’usuari. 

Els deu restaurants que participen en la promoció són el Cortijo, el Molí del Mallol, la Parra, Cal Magret i Sant Francesc de Montblanc, Heretat Masia Poblet de la Guàrdia dels Prats, GR-7 de Lilla, Cal Gaÿa de Prenafeta, La Socarrimada de Rojals, i Cal Maginet de Vilaverd.