Consell d’administració

El Consell d’Administració de l’Espluga FM Ràdio és l’organ de gestió pública que té l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí dins l’Organisme de Gestió i Control de l’Emissora Municipal de Ràdio, com a organització especial sense personalitat jurídica pròpia, per al compliment de les finalitats i funcions que se li atribueixen.

L’Espluga FM Ràdio està regulada per la propia normativa de gestió i control i per les disposicions aplicables de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, de bases de règim local; DL 2/2003, de 28 d’abril, que aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya; el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, aprovat pel Decret 179/1995, de 13 de juny; la Llei 39/1988, de 28 de desembre, d’hisendes locals; la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; Reial decret Llei 3/2011 de 14 de novembre que aprova el Text Refós la Llei de Contractes del Sector Públic, a més de la resta de disposicions legals i reglamentàries aplicables i sens perjudici de les facultats de direcció que corresponguin als òrgans competents de l’ajuntament en virtut de les presents normes.

La finalitat del Consell d’Administració és la gestió i el control de l’emissora municipal de ràdio en totes les seves vessants, com poden ser la radiofònica, la gestió de la pàgina web i de les xarxes socials.

President: Josep Maria Vidal, alcalde de l’Espluga de Francolí