Juliol, 2018

Detalls de l'Acte
L’Associació Juvenil AiAi LuJuvent de Solivella ha preparat la Setmana Jove a partir del 18 de juliol i fins al 10 d’agost. Aquest dimecres 18 de juliol a la tarda el
Detalls de l'Acte
L’Associació Juvenil AiAi LuJuvent de Solivella ha preparat la Setmana Jove a partir del 18 de juliol i fins al 10 d’agost.
Aquest dimecres 18 de juliol a la tarda el Parc mòbil de trànsit ajudarà als infants i joves a conduir amb seguretat, aquesta activitat va a càrrec del Servei Català de Trànsit.
El proper 5 d’agost a la tarda es dedicarà als jocs de cucanya seguidament es farà un berenar popular.
Enguany també hi haurà el Piscineja, una activitat aquàtica organitzada per l’Oficina Jove de la Conca de Barberà, on es realitzarà una gimcana d’aigua i es faran activitats amb flotadors estrambòtics i jocs submergibles. El taller Tuneja’t-Shirt per poder transformar la samarreta tindrà lloc el dimecres 8 d’agost.
El dia 9 d’agost hi haurà el Torneig de Fifa organitzat per AiAi LuJuvent que se celebrarà al Local de Joves. L’endemà durant tota la jornada tindrà lloc al mateix local el Torneig de Futbolí.
La Setmana Jove està organitzada per l’Associació Juvenil AiAi LuJuvent en col·laboració amb l’Ajuntament de Solivella, l’Oficina Jove de la Conca de Barberà.
Més
Hora
Juliol 18 (Dimecres) 17:00 - Agost 10 (Divendres) 19:00
Ubicació
Solivella