Festival Riubombori 2021

202103jul18:3023:59Festival Riubombori 2021

Detalls de l'Acte

La Cultural Jordi Francolí ha presentat la programació i actuacions de la segona edició especial del festival d’estiu El Riubombori. El pròxim dissabte 3 de juliol els espais exteriors del Museu de la Vida Rural de l’Espluga tornaran a acollir l’onzena edició del Festival Riubombori. Sense perdre la seva essència activista i d’apropament cultural, els espectadors podran gaudir de llançaments discogràfics del país, així com d’una acurada selecció de breus peces audiovisuals que es projectaran entre actuacions.

La sessió de música a la fresca l’encetarà La Nena Samsó. Tot seguit es podrà gaudir de El Pèsol Feréstec, qui l’any 2019 va llençar l’EP de sis cançons L’exemple dels ocells, un repertori que segueix la línia poètica de banda barcelonina. Joan Colomo encapçala el cartell del Riubombori 2021 presentant el seu darrer Disc Trist. El músic de Sant Celoni arrossega una llarga trajectòria, involucrat en diversos projectes i bandes, però des del 2009 se’l coneix per la seva carrera en solitari.

La nit la tancaran els punxadiscos Etzsche SanVinilo. El primer, provinent de les Borges Blanques i establert a Cambrils, oferirà una excel·lent selecció de música ballable. SanVinilo, nascut a l’Espluga de Francolí, portarà els millors vinils de rock, funk, soul, p op, surf, swing i grans hits de la música de ball.

Més

Hora

3 de Juliol de 2021 18:30 - 23:59(GMT-11:00)

Museu de la Vida Rural

Get Directions

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí