Aquest dissabte a la nit va cremar una acumulació d’escombraries a l’interior del Centre de Residus, concretament a la zona de l’abocador. L’avís es va rebre a 2/4 d’11 de la nit i es van activar 6 dotacions de Bombers.

Va ser necessari rebaixar la temperatura i reduir la intensitat del foc per poder-lo extingir i evitar la propagació. En cap moment va afectar massa forestal.

Finalment, es va sufocar l’encesa abocant terra sobre el material combustible amb maquinària del Centre de Residus, qui es va fer càrrec del monitoratge, ofegament i enterrament del material d’escombraries en combustió després de la retirada de l’equip de Bombers.