La Mar i la Gemma Tella, dues jugadores de FEM15 de l’Hoquei Casal l’Espluga, han estat seleccionades per la Selecció Catalana Territorial de Tarragona per formar part del seu equip amb els últims partits de la temporada.
La Gemma Tella ja havia estat seleccionada anteriorment, però enguany s’hi suma la seva germana Mar com a membre de l’equip de la selecció tarragonina. Jugaran contra Barcelona Nord, Barcelona Sur, Lleida i Girona el cap de setmana del 13 i 14 de juny a Tortosa.



