Intèrprets: Dulci Alvaro i Rosa Salvadó Tècnic: Jan Anglès
Descripció: Després de vàries setmanes de no fer programa avui tornem i la Rosa i la Dulci ens parlaran de moltes coses. Ens parlen del temps de maig i de l’estiu, del cap de setmana, de coses que han fet durant els dies que no hi ha hagut programa, de música, de sèries, de pel·lícules, i molt més per què com ja sabem al Xerrar va bé sabem com comença, però mai com s’acaba!



