L’Orquestra Simfònica ‘Treu-li la Pols al Teu Instrument’ actuarà el pròxim diumenge 17 de maig a les 5 de la tarda a la sala de la Societat de Solivella, en el concert que clourà els actes de la Festa Major de Sant Isidre.
La formació, integrada per exalumnes de les escoles de música de l’Espluga de Francolí i d’altres municipis de la zona, vol convidar els veïns i veïnes de Solivella i de la Conca de Barberà a gaudir d’una tarda de música en directe en un ambient festiu.
L’entrada serà gratuïta amb sistema de taquilla inversa, de manera que les persones assistents que ho desitgin podran fer una aportació voluntària per donar suport al projecte musical i contribuir a fer possible les iniciatives culturals de proximitat com aquesta.
En acabar el concert, el públic podrà gaudir també d’un tast de cortesia ofert per Agrícola de la Conca. El concert és organitzat per l’Agrícola de la Conca i l’Associació Cultural Cal Vari i compta amb el suport de l’Ajuntament de Solivella.



