Aquest dissabte, a partir de 2/4 de 7 de la tarda, la Unió Esportiva l’Espluga celebrarà amb la ciutadania l’ascens a tercera després de quedar primers en la classificació de quarta catalana aquest passat cap de setmana.

L’acte arrencarà des del camp de futbol, la comitiva passarà pels carrers de l’Espluga fins a arribar a l’Ajuntament, on es faran parlaments des del balcó de l’edifici. La rua continuarà fins al Casal i acabarà amb un sopar popular al pavelló del casal. La festa serà a partir de les 12 de la nit al local d’Auvënguen amb els DJ Xaviggi i Anna Orsen.