L’obertura habitual de la piscina de Vimbodí i Poblet al mes de juny podria patir modificacions enguany després de les al·legacions presentades aquesta setmana per Esquerra Republicana, on asseguren que la nova concessió pateix irregularitats.

ÀUDIO: L’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Canela, assegura que això endarrerira la reobertura

Recentment, l’equip de govern de Vimbodí i Poblet va passar per decret d’alcaldia la tramitació de les noves condicions de concessió de la piscina municipal, un tràmit que es renova cada 4 anys i amb el que l’oposició no ha estat d’acord, principalment pel fet que no es va presentar en ple com marca la llei i s’ha gestionat per decret d’alcaldia, pel qual asseguren que no han pogut intervenir en el procés de creació i tramitació de la concessió.

També al·leguen que el preu d’aquest contracte, de 4.000 euros anuals, és inferior al valor de mercat. També denuncien que el procés d’oferta i el de precs s’ha fet de forma paral·lela, motiu pel qual no es podrien gestionar els canvis abans de signar el contracte.

ÀUDIO: El regidor d’Esquerra Republicana, Ramon Caixal, detalla els seus motius

Per denunciar tots aquests punts, Esquerra Republicana ha presentat aquesta mateixa setmana al·legacions al procés, el que farà que aquest s’aturi i no es pugui gestionar la concessió a temps per l’habitual reobertura de juny, tal com denuncia l’equip de govern. A aquesta afirmació Esquerra contraataca assegurant que el procés s’havia d’haver iniciat abans i amb els procediments correctes.