El Festival Àuria arriba a la seva tercera edició i continua apostant fort per la música de proximitat, en català i d’autor.
Els cap de cartell d’enguany seran el grup de pop-rock d’Osona, Obeses, junt amb cantautora Judit Nedderman i la tarragonina Anna d’Ivori qui actuarà, en un concert únic a tot Catalunya, amb la Cobla Maricel, així com el grup In Crescendo, grup vocal que va actuar al programa “Oh Happy Day”, de 3cat.
Les principals novetats que incorpora enguany és que passa de tres dies a dos, el 20 i 21 de juny, el canvi d’ubicació a la plaça de la Serra i l’aforament limitat a 500 entrades.
ÀUDIO: L’organitzador del Festival, Adrià Mort, explica les principals novetats
ÀUDIO: L’organitzador de l’esdeveniment, Ramon Amigó, parla del festival
El Festival comptarà enguany, amb la presència, encara sorpresa, d’un element del seguici popular i manté la seva voluntat de ser un espai per al públic familiar.
ÀUDIO: El regidor de cultura de l’Ajuntament de Montblanc, Sergi Olivan, detalla aquesta novetat
PROGRAMA FESTIVAL ÀURIA 2026
Dissabte, 20 de juny, actuaran La Dona del sac, una proposta enfocada al públic familiar, que té el suport de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Montblanc, Celobert, In Crescendo, Obeses i la nit la tancarà amb DJs.
Diumenge, 21 de juny, serà el torn dels espluguins Tòlia, Judit Neddermann i de la tarragonina Anna d’Ivori i la Cobla Maricel.
Les entrades surten avui a la venda i les 50 primeres entrades i abonaments tindran un 15% de descompte, els infants, fins als 12 anys tenen l’entrada gratuïta.
Es poden comprar a la seva web: https://www.festivalauria.cat/
El Festival Àuria seguirà oferint, enguany, l’opció de compra conjunta amb el Festival La Nit 5.1, a partir de l’1 d’abril.
Igual que a les altres dues edicions hi haurà la presència de foodtrucks, així com la presència dels cellers de Josep Foraster i Carles Andreu, i el servei d’acollida per a infants.
El Festival Àuria està organitzat per l’Associació Cultural Àuria de Montblanc, amb el suport de l’Ajuntament del municipi, la Generalitat, Institut Català de les Empreses Culturals, la Diputació de Tarragona i el Consell Comarcal.
També compta amb el patrocini de les empreses Camping Capfun, els Cellers Carles Andreu i Josep Foraster, el restaurant El Molí del Mallol, Kriskadecor, Bonpreu Esclat, Comstel Cool Events i Cerveses Alhambra.


