Aquest diumenge el Club Ciclista BTT Francolí va reunir una cinquantena de socis a l’Auditori Carulla Font per presentar la nova junta, que neix amb la intenció de reactivar l’Associació i oferir activitats i objectius pels seus membres. Durant la trobada també es va posar en context del passat del club i la seva nova proposta de futur.

Un dels moments més participatius va ser el torn obert de paraula, on els socis van poder expressar idees, propostes i inquietuds, reforçant l’esperit col·lectiu i participatiu que vol definir aquesta nova fase.

Entre aquestes novetats està tornar a impulsar les sortides i activitats relacionades amb el ciclisme de muntanya, fomentar l’esport entre petits i grans i augmentar el vincle dels seus membres amb l’entorn natural de la Conca de Barberà.

També es van presentar les noves equipacions pels membres del club.