Aquest diumenge s’ha inaugurat oficialment el nou refugi climàtic i la remodelació de la zona d’esbarjo del parc situat a la plaça Portell. A l’acte hi era present la vicepresidenta del Parlament de Catalunya, Raquel Sans, qui va inaugurar, juntament amb l’alcalde de municipi, Enric París, una placa commemorativa.
La nova sala és una zona tancada i climatitzada, equipada amb taules i cadires integrada a la zona d’esbarjo i pensada per protegir d’onades de calor o fred. L’actuació s’ha fet gràcies a una subvenció de la Generalitat de Catalunya que ha servit per sufragar 112.000 dels 118.000 euros que ha costat les noves instal·lacions.
Tot i que les obres van finalitzar el mes de juny, l’espai no s’havia obert fins ara per tal d’aprovar prèviament l’ordenança d’ús de la sala, que en regula el funcionament al llarg de tot l’any. Paral·lelament, la intervenció ha servit per remodelar la zona d’esbarjo del parc de la plaça Portell. S’hi ha instal·lat un gronxador més dins del recinte, s’han renovat taules, bancs i papereres, i s’ha substituït la tanca de fusta per una de ferro, amb l’objectiu de millorar la seguretat i la durabilitat de l’espai.




