L’Espluga Audiovisual enceta nova etapa amb el relleu de la junta directiva després del comiat de Gerard Bosch i Josep Morató. La nova fornada de col·laboradors serà l’encarregada de marcar un nou rumb a l’associació amb el lideratge de Jordi Queralt, Anna Batet, Martina Sancho i Jan Anglès.
Els canvis es produeixen mesos després que Bosch i Morató comuniquessin a l’entitat la seva decisió ferma de posar fi a la seva llarga etapa al capdavant de l’Espluga Audiovisual en veure que el relleu que esperaven des de feia temps no acabava de produir-se. El seu pronunciament accelerava, doncs, el traspàs i obligava l’arribada d’una nova junta directiva.
Gerard Bosch ha estat el coordinador de l’entitat des de la seva creació el 2017 i president des del 2020 quan va prendre el relleu de Xavier Lozano, mentre que Morató, que ja era vocal, va ser nomenat vicepresident també fa 5 anys. El tàndem s’ha caracteritzat, primer, per intentar mantenir el dinamisme dels primers anys d’activitat de l’Espluga Audiovisual i, darrerament, per l’esforç per impulsar projectes professionals des de l’associació, com les iniciatives La carta de vins, el documental «El poble de l’aigua» o l’impuls de tots els actes de celebració del 40è aniversari de l’Espluga FM Ràdio.
Nous temps, noves visions
El canvi generacional és absolut a l’associació des d’aquest dissabte, ja que la nova junta pivota bàsicament en joves. De fet, per primera vegada, cap dels nous responsables formava part de l’Espluga Audiovisual en la seva fundació.
Jordi Queralt assumirà la presidència de l’associació i ha liderat l’impuls de la nova junta que comptarà amb Anna Batet com a vicepresidenta. Seguiran fent passos endavant Martina Sancho i Jan Anglès que assumiran la secretaria i la coordinació de l’entitat, respectivament. Finalment, amb la voluntat de ser transversals i sumar experiència, Albert Amigó s’ocuparà de la tresoreria. Gerard Cabal i Ivet Vendrell completaran l’equip motor com a vocals.
La renovació al capdavant de l’entitat es produeix mentre s’ultimen els preparatius de la nova temporada, la 42a, de l’Espluga FM Ràdio, que també presentarà força canvis i novetats.



