El proper 23 de juliol se celebrarà la vuitena Festa Major del Capuig. Entre els actes destacats es troba la segona edició de l’Afònica, el concurs de playbacks preparats per veïns del barri que han assajat durant més de sis mesos per l’ocasió. A més, com a novetat enguany, la festa arrencarà a 3/4 de 7 amb ioga i vi a càrrec de Judith Florensa i Niu Celler, amb un preu de 20 euros per persona.
Pel que fa al pregó d’enguany anirà a càrrec del professor de secundària i veí del barri, Nicu Candu. Tampoc fallarà el tradicional sopar de Jo m’ho porto, jo m’ho menjo pel qual cal aconseguir prèviament els tiquets a la peixateria El Far o la polleria Antònia.



