Un miler de persones van gaudir aquest primer dissabte de juny de la 15a edició del ‘Poesia i Música’. Forès, el mirador de la Conca, es va convertint un any més en l’epicentre poètic i musical de la comarca.

La 15a edició del Forès ‘Poesia i Música’ va rendir homenatge al poeta Joan Margarit, molt vinculat al municipi, amb la inauguració d’una plaça que porta el seu nom i una biblioteca oberta els vilatans.

Artistes musicals de renom com Los Manolos, Cris Juanico, Ju, Carles Margarit i Joan Rotger van fer vibrar al miler d’assistents que van assistit durant tota la jornada del festival. Poetes i poetesses com Enric Casasses, Anna Maria Román i Judit Queralt van recitar versos propis i també de diferents autors, delectant al públic assistent. 

La tradicional fideuada, realitzada a la carpa de la zona poliesportiva, també va congregar a gran nombre de persones que van gaudir d’una atmosfera carregada de companyonia i fraternitat.

Forés celebra el ‘Poesia i Música’ (Imatge: Cedida)