La Gemma Tella, del grup FEM13 de l’Hoquei Casal l’Espluga, jugarà aquest cap de setmana a Mollerussa el Campionat de Catalunya d’Hoquei. Ho farà com a part de la selecció de Tarragona per compatir amb les seleccions creades a Girona, Lleida, Barcelona nord i sud i Andorra.
ÀUDIO: El coordinador de l’Hoquei Casal l’Espluga, Sergi Porras, es mostra orgullós
Per formar part de l’equip, totes les jugadores del FEM13 de l’Espluga han participat en el procés de selecció que s’ha celebrat durant aquest any, donant com a resultat que per primer cop una jugadora del club ha estat elegida per formar part de la selecció tarragonina.
Una temporada de canvis
A punt per tancar el curs 2024-2025, el club en fa una bona valoració del primer any de relleu des de la marxa de Jordi Creus i la nova coordinació a càrrec de Sergi Porras. Durant la temporada diversos dels equips han quedat en bona posició en les diverses lligues jugades quedant en alguns casos campions de lliga, com és el cas del Benjamí B. El grup de tercera Catalana tanca l’any a les portes de Play Off per pujar de categoria.
ÀUDIO: Sergi Porras resumeix com ha estat la temporada
Per celebrar el final de curs s’organitzarà un sopar per tots els equips després de Sant Joan, així com un torneig per veterans aquest proper 7 de juny.