Aquest cap de setmana l’Espluga de Francolí ha celebrat una nova edició dels Espais Vius d’Art amb la Cultura Popular com a protagonista. Ho ha fet durant tres dies en què s’ha combinat una extensa mostra de cultura popular, arts escèniques i comerç.

ÀUDIO: La regidora de comerç de l’Espluga de Francolí, Sara Pere, valora l’EVART d’enguany

El festival va arrancar divendres amb dos espectacles de circ a la plaça Montserrat Canals. Dissabte es va convertir en el dia gran amb una cercavila matinal amb Grallers, Gegants i Nans, Bastoners i Diables. Es va presentar la campanya primavera-estiu de la Unió de Botigues amb una festa inaugural per celebrar-ho i a la tarda va tornar el circ, una mostra de ball de la cultura popular i un concert de l’Orquestra Simfònica i Cor Treu-li la Pols al Teu Instrument.

Durant dissabte i diumenge es van habilitar zones per exposar els elements de cultura popular i explicar el funcionament de les entitats, juntament amb el grup espluguí Fem Pinya. L’únic que no es va poder celebrar per culpa de la pluja va ser l’espai gastronòmic, que es va veure interromput per la situació meteorològica.

Un cap de setmana rodó amb el que s’ha volgut mostrar la força de la cultura i animar a la població a formar part de les diferents entitats municipals per evitar els problemes de relleu actual i mantenir amb vida totes les figures de la Festa Major espluguina.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí