L’aliança turística tarragonina es fa forta en el seu 20è aniversari. El conveni Córner, promogut pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, acull cinc nous adscrits. Parlem, entre d’altres, de les Cambres de Comerç de Tarragona i Valls; les seves no són novetats, sinó retorns, que fan enfilar la xifra total de 37 membres dins el conveni entre ens locals i associacions i entitats empresarials, entre els quals es troba el Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

El Córner de la demarcació aglutina múscul i uneix esforços per tenir més visibilitat en cinc fires: la madrilenya FITUR, Barcelona, Navarra, Berlín i Londres. Tot i que la voluntat és anar a una, aquest 2025 s’estrenaran productes audiovisuals individualitzats per a cada participant.

Més desestacionalització

El creixement del conveni de la Diputació arriba en un moment amb el sector content amb les bones xifres. El 2024, van arribar a la demarcació 5,8 milions de visitants, un 4% més que l’any anterior, segons dades de la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme. I l’objectiu per aquest 2025, el de sempre: créixer fora de la temporada forta.

Un altre dels aspectes rellevants del Córner 2025 és la inclusió del pla conjunt de Promoció de l’Interior de la Costa Daurada.