El Grup de Tratea Teatre dels Pastorets de l’Espluga de Francolí ha llançat una nova campanya de crowdfunding per a recaptar fons per a la creació d’una nova escenografia per a la representació dels Pastorets de la propera edició de 2025. Aquest canvi es realitza amb motiu de la celebració del 50è aniversari de la representació de l’obra al Teatre del Casal.
Com a part d’aquesta celebració i per posar en valor els 50 anys de representacions ininterrompudes, el grup de teatre ha decidit renovar l’escenografia per a la propera edició d’enguany, amb l’objectiu d’actualitzar els efectes visuals i millorar l’experiència dels espectadors. Per fer aquest projecte realitat s’ha activat la campanya de crowdfunding a través de la plataforma ‘GoFundMe’, i es pot fer una aportació en línia en qualsevol moment. També es col·locarà un estand a la Fira de Sant Vicenç d’aquest cap de setmana per donar a conèixer la campanya.
Les representacions de la temporada d’enguany s’inauguraran com ja és habitual el dia de Nadal, el 25 de desembre, i una segona representació que es durà a terme el diumenge 28 de desembre del 2025, ambdues, com sempre al Teatre del Casal de l’Espluga de Francolí.