Aquest mes d’octubre es posarà en marxa un nou servei totalment gratuït a la Conca de Barberà: el Punt d’Assessorament Energètic de la Conca de Barberà (PAE).

El PAE té com a objectiu informar i assessorar les persones de la comarca, sobre com millorar els hàbits de consum energètic a la llar, com reduir l’import de les factures de subministraments i també conèixer les bonificacions existents (bo social i altres). 

Hi haurà una persona especialitzada en matèria d’energia i empreses subministradores que oferirà atenció presencial i individualitzada en diferents punts de la comarca, farà seguiment telefònic i si fos necessari, auditories energètiques al domicili.

Per a més informació sobre com funciona el PAE de la Conca de Barberà,  i per demanar cita, cal trucar al telèfon del Consell Comarcal de la Conca de Barberà (977 86 12 32).