Els preparatius per rebre el nou govern de Salvador Illa al Monestir de Poblet ja són palpables a menys de 24 hores de les reunions. Demà i dissabte el nou executiu ocuparà els espais del recinte per traçar el full de ruta pels pròxims 4 anys.

Les principals reunions es duran a terme a l’Arxiu Tarradellas, un espai envoltat de simbolisme. També s’ha reservat l’hostatgeria de Poblet, que acollirà tota la part protocol·lària i una cinquantena d’implicats. Allà faran nit els membres del nou govern, dinaran i passaran les hores de descans. 

ÀUDIO: El director de l’Hostatgeria de Poblet, Eduard Pérez, parla de l’habitació assignada al president

Des de l’Hostatgeria afirmen que ha sigut un repte poder encabir un esdeveniment d’aquestes característiques amb tan poc marge de temps, tot i estar habituats a grups de gran format.

ÀUDIO: Eduard Pérez explica que ha sigut una decisió d’última hora

Aquesta trobada ha de servir per donar forma al pla de govern i abordar temes clau com el finançament, els pressupostos de l’any que ve o les polítiques d’habitatge.