El Centre Comarcal de Tractament de Residus Municipals de la Conca de Barberà ha incorporat aquesta setmana una nova voltejadora autopropulsada amb un cost d’adjudicació de 340.000 € més IVA.

Amb aquesta màquina es preveu optimitzar el procés productiu i ambiental de la planta de compostatge incrementant la capacitat de la pila de compost, augmentant la seva producció i l’eficiència del procés. A més la màquina permetrà estalviar en consum d’aigua pel seu sistema de reg, així com estalviar energèticament gràcies a la seva tecnologia avançada.

Aquesta adquisició s’emmarca dins de l’actuació finançada per l’agència de residus de Catalunya, dins del pla de recuperació, transformació i resiliència de la Unió Europea, amb fons Next Generation.