El Conveni Córner, que enguany arriba a la 19a edició permetrà que els participants, entre els quals es troba el Consell Comarcal de la Conca de Barberà, tinguin presència en un total d’onze fires estatals i internacionals i en una campanya de comunicació conjunta, sota el paraigua de la Diputació de Tarragona. D’aquesta manera, es facilita que diferents entitats turístiques públiques i privades puguin participar en aquestes accions independentment de la seva dimensió i a preus competitius.
Dins d’aquestes entitats s’hi troba el Consell Comarcal de la Conca de Barberà amb la Ruta del Cister, que serà promocionada en diferents fires, com la de Navartur (Pamplona), Expovacaciones (Bilbao), Desafío Lagos de Covadonga (Astúries), Fitur (Marid), B-Travel (Barcelona) però també d’internacionals com Vakantibeurs (Utrecht-Països Baixos), Holiday World (Dublín-Irlanda), ITB (Berlin-Alemanya), Andorra la Vella (Andorra), WTM (Londres-Regne Unit) i Expo du Vélo (Estrasburg-França).
Enguany, i com a novetat, s’han actualitzat els mecanismes de funcionament del conveni, per tal d’atendre les noves necessitats de les diferents entitats i ens signants i alhora, continuar fent una gestió eficient dels recursos. Així, respecte a la participació a Fires, es contemplen dues modalitats: Mòdul A, amb un taulell únic i compartit amb la resta de signants que hagin fet efectiva la reserva d’espai de la fira (inclou imatge gràfica, opuscles i material audiovisual de les entitats participants), i Mòdul B, amb un espai singularitzat, dins l’espai de l’estand de Costa Daurada, amb taulell independent, dels signants que hagin fet efectiva la reserva d’espai de la fira (inclou imatge gràfica, opuscles i material audiovisual).
La inversió global i conjunta que recollirà el conveni Córner 2023 en fires, promocions, comunicació i màrqueting serà de 370.570€. D’aquesta inversió que assumeix el Patronat, es destinaran 162.470€ a la inversió en fires i promocions i 208.100 a comunicació i màrqueting.