Empreses i entitats del sector turístic han unit forces per adherir-se a la 18a edició del conveni Córner. Aquest dimarts 8 de febrer es va firmar de nou el conveni, que permetrà completar un total d’onze accions de promoció turística amb presència a 8 certàmens firals i altres esdeveniments, sota el paraigua de l’Agència Catalana de Turisme. Entre les entitats públiques col·laborants s’hi troba el Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

Aquesta iniciativa, que impulsa el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona conjuntament amb l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, compta enguany amb un pressupost de 332.570 € entre diverses empreses turístiques i entitats públiques de la demarcació.

El conveni Córner preveu la participació en un total d’onze accions de promoció amb presència a 8 certàmens firals i altres esdeveniments, sota el paraigua de l’Agència Catalana de Turisme. En aquest sentit, la Costa Daurada serà present als següents certàmens: WTM (Londres), MITT (Moscou), Copenhaguen Bike Show (Copenhaguen), IGTM (Roma) i Expo du Vélo (Estrasburg) en l’àmbit internacional; FITUR (Madrid) i NAVARTUR (Pamplona) a nivell estatal i B-TRAVEL (Barcelona) a nivell nacional.

En l’àmbit de la comunicació i el màrqueting, es desenvoluparà una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de la Costa Daurada que inclourà tres projectes amb accions adreçades als mercats català, espanyol i francès. Les accions tindran com a principal objectiu potenciar i millorar el posicionament de la Costa Daurada i donar suport a la comercialització de l’oferta d’allotjament i les activitats complementàries de la demarcació.