Després d’un mes tancada en horari habitual i amb atenció presencial només amb cita prèvia, l’oficina de CaixaBank situada a Vimbodí i Poblet tornarà a la presencialitat aquest divendres. Ho farà, de fet, tots els divendres en horari de matí, després de la reclamació de ciutadans i consistori per mantenir el servei amb un horari regulat.

Fa uns dies des de l’EFMR explicàvem que les oficines de CaixaBank situades a l’Espluga, Vimbodí i Sarral tancaven durant aquest any la seva atenció habitual al públic de 8 a 3 i que únicament obririen l’oficina quan així s’hagués acordat amb cita prèvia. D’aquesta manera el gran gruix de l’activitat de l’entitat bancaria quedarà desplaçada a la botiga renovada que s’ha situat a Montblanc, amb 500m2 de local i quasi una quinzena de treballadors.

En el cas de Vimbodí, l’oficina duia tancada des de finals de desembre i després de negociacions entre entitat i Ajuntament s’ha acordat reobrir els divendres. Segons declaracions de l’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Canela, a l’EFMR, la situació que viu el municipi, amb un alt nombre de població envellida, fa que les gestions a través d’internet o telèfon o bé el desplaçament fins a Montblanc no siguin mesures suficients, per aquest motiu s’ha acordat mantenir aquest horari d’atenció setmanal, així com els caixers automàtics que continuaran funcionant amb regularitat.

ÀUDIO: L’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Canela, explica la problemàtica amb la qual es torbava el municipi

Les oficines de l’Espluga i Sarral, encara obertes

En el cas de les oficines de CaixaBank ubicades a l’Espluga de Francolí i Sarral encara es troben obertes al públic, tot i que com es va anunciar, es manté la intenció per part de l’entitat de tancar-les en els propers mesos i obrir únicament amb cita prèvia dels clients. Fonts oficials de CaixaBank han explicat a l’EFMR que tot i el canvi de paradigma a Vimbodí i Poblet, l’objectiu amb la resta de seus afectades continua sent, a hores d’ara, el del seu tancament diari i únicament oferir el servei de caixers i reobrir l’establiment quan s’hagi concretat amb cita prèvia dels clients.