‘Imprescindible, naturalment’, s’ha convertit en el nou eslògan que acompanya la marca ‘Vimbodí i Poblet’, renovada aquest passat cap de setmana en el marc de la Festa Major d’Hivern. D’aquesta manera el municipi pretén reforçar el seu paper turístic a l’interior de la comarca.

ÀUDIO: L’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Canela, destaca la importància de la nova marca

La nova imatge visual de Vimbodí i Poblet s’inspira en els diferents elements que conformen la identitat i el caràcter del poble, a partir del seu patrimoni material: les Festes Quinquennals de la Mare de Déu dels Torrents, el Festival Vitrum, el Museu i Forn del Vidre, el monestir de Santa Maria de Poblet i el bosc, entre d’altres.

L’empresa vallenca IARAQUÈ ha estat l’encarregada de crear la nova marca juntament amb l’equip de govern amb la intenció de reflectir el caràcter de la vila i els seus ciutadans. Amb l’eslògan ‘Vimbodí i Poblet, imprescindible, naturalment’ es va referència a la importància del municipi com a element turístic de la Conca de Barberà i de l’espai natural que la rodeja.

Aquesta nova identitat visual no substitueix l’escut i s’utilitzarà per a comunicacions no oficial i més festives o lúdiques, en un entorn més informal.