Clickània ha tornat a atraure a Montblanc milers d’aficionats als clicks de Playmobil i al llarg dels sis dies de la tretzena edició del festival s’han registrat 13.800 visitants, que només en entrades han suposat uns ingressos superiors als 33.000 euros. Les xifres són així superiors a edicions anteriors, amb 10.300 visitants el 2019 i 13.500 durant el 2018.

Tot i les adaptacions necessàries a causa de la pandèmia, que van obligar a fer reserva prèvia per visitar l’exposició principal, es va atreure un total de 9.000 visitant durant el pont d’octubre i 4.800 durant aquest passat cap de setmana. També s’han distribuït diorames en diversos espais del municipi per evitar les aglomeracions, com per exemple, al Centre d’Interpretació d’Art Rupestre, el Museu del Pessebre de Catalunya i l’antic hospital de Sant Marçal.

La programació ha conservat trets molt singulars com l’exposició de diorames dedicada al seguici popular de Montblanc, el concurs de diorames a l’antic hospital de Santa Magdalena i el concurs del click amagat. Aquests dos concursos són uns clàssics que se celebren des de la primera edició.

Aquesta setmana hi haurà la darrera de les activitats de Clickània. Serà la final del concurs d’Instagram. Es podran votar les cinc imatges finalistes, triades entre les quals s’han etiquetat amb els hashtags #montblancmedieval i #clickània2021.