L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí ha presentat aquest dijous la nova campanya comercial que pretén realçar les empreses de proximitat utilitzant els botiguers i botigueres com a protagonistes de la nova publicitat. Amb l’eslògan “A l’Espluga, fem comerç local” la campanya es presenta com una proposta directa, que mostra a un conjunt de comerciants del municipi.

A la campanya hi participen diversos botiguers i botigueres de l’Espluga que, amb missatges curts i amb tocs d’humor, volen convidar i conscienciar a la població que darrere de cada establiment i dels seus productes hi ha veïnes i veïns del municipi treballant.

Un dels objectius de la campanya és convidar a la ciutadania a comprar al comerç local, un esforç que cal que emprendre de nou per donar suport a l’economia local, a un teixit comercial divers, de qualitat i de proximitat. El material de la campanya es basa en cartells de petit i gran format que es penjaran al municipi i als comerços. També s’ha publicat un vídeo i s’han realitzat falques de ràdio.

Amb aquesta campanya, la regidoria de Comerç segueix treballant per l’acompanyament i singularització del comerç local al municipi. Una iniciativa que es complementa amb l’acompanyament que la regidoria va realitzar a les empreses i comerços del municipi, fent un seguiment de la informació sobre el seu nivell d’abastiment, els horaris que van haver d’adaptar, les mesures de prevenció aplicades i els serveis que van oferir per tal de donar-los a conèixer a la població. 

Totes aquestes mesures esperen convertir-se en un impuls per ajudar els botiguers i botigueres de l’Espluga de Francolí ha de realçar els seus negocis després d’aquests mesos de confinament.