La Xarxa de Turisme Sostenible de la Conca de Barberà presenta la nova campanya de promoció turística basada en ressaltar aquells valors que identifiquen la comarca com a destinació. Entre ells hi trobem el valor per la natura i poder gaudir d’un paisatge únic i variat. Destaquen també, la tranquilitat de la comarca, sense turisme massificat i amb pobles petits i amb encant.

Defineixen el tursime de la Conca de Barberà com un turisme slow i per això volen fugir de les aglomeracions. No es volen convertir en una comarca de turisme massificat, el que volen és que el turista es senti com a cosa.

‘Mil tresors per descobrir’ és l’eslogan de la campanya i volen transmetre aquells valors diferenciadors que la Conca de Barberà té com a destinació i que generaran un interès en aquells visitants potencials.

Utilitza la paraula “mil” com a hipérbole de la gran quantitat de propostes i experiències que el visitant pot gaudir a la comarca. S’incorpora la paraula “petits” amb la intenció de transmetre que a la Conca hi ha una gran varietat de producte local. La paraula “tresors” es vol traslladar aquesta vàlua que tenen els diferents recursos i experiències que té la comarca. I finalment, “per descobrir”, posa èmfasi en que es una comarca que hi ha moltes sorpreses inesperades que cal descobrir, amb molta oferta encara desconeguda però a la vegada inèdita.

Dins les ofertes de la campanya hi trobarem 13 noves activitats, entre elles cultura ecològica, esperit del vi, ruta dels 4 rius de la Baixa Segarra, plantada de safrà, vi, glosa i estrelles i diverses activitats familiars.