Amb el nom ‘Guanyem al 19’ Montblanc posarà en marxa una nova campanya per promocionar la compra al comerç de la vila. Per primera vegada hi participen, a banda de botigues, també serveis i restaurants i bars del municipi. 

S’han dissenyat quatre accions diferents, com ara repartir 3.500 bosses de cotó orgànica amb el lema de la campanya. També hi haurà butlletes per rascar amb fins a 10.000 premis, com ara entrades per la piscina, vals de compra de 19 euros o productes marxandatge. També es repartiran 1.000 euros en vals per gastar al comerç i també una cistella amb productes de les botigues valorada en 3.000 euros.  

L’objectiu és que el comerç es recuperi del sotrac que ha suposat la pandèmia de la Covid-19, com diu l’eslògan de la campanya. Ho ha explicat en la presentació de la campanya la regidora de comerç, Carme Pallàs, que assegura que «hem de fer costat al comerç que durant el confinament no va fallar mai». Des de la Unió de Botiguers la seva presidenta, Montse Guinovart, valora molt positivament la campanya ja que «ens vam trobar en un moment molt dur, i campanyes com aquesta ajudaran a promocionar el comerç. Esperem que agradi als clients».

ÀUDIO: Carme Pallàs, regidora de comerç de Montblanc, assegura que s’ha de fer costat al comerç local

ÀUDIO: Montse Guinovart, presidenta UBCM, valora la campanya

Es tracta de la campanya comercial més gran feta mai a Montblanc, per la quantitat de premis i per la llargada en el temps, ja que es preveu que es dugui a terme fins a la tardor. Del pressupost destinat a les accions de la campanya, més del 40% serà de despesa directa als comerços adherits per la compra de productes o serveis per als premis. 

Es tracta d’una iniciativa de l’Ajuntament de Montblanc amb la col·laboració de la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc i el suport del programa Treball als Barris del SOC i Concactiva

Hi poden participar tots, siguin o no associats a la Unió de Botiguers i es posarà en marxa el proper dilluns 13 de juliol.