Intèrprets: Esther Català, Albert Amigó, Dolors Rossell i Lluis Alcalde. Tècnic: Aleix Valero
En aquest programa número 23, l’Albert ens ha parlat d’un dels mals de cap dels horts: els fongs. Hem tornat a convidar a una padrina, en aquest cas, a la Dolors Rossell. Hem après a fer flams de Ferrero Rocher i, finalment, el senyor Fidel ens ha fet riure i ens ha explicat que té por de que vinguin els extraterrestres i se’l emportin, perquè hem entrat en «la tercera fase»… Torirorirorí!!!




![[Temporada 2] Entre Línies – Dissabte 30 de maig](https://www.efmr.cat/wp-content/uploads/2026/06/WhatsApp-Image-2026-06-02-at-23.02.47-218x150.jpeg)