El restaurant El Celler i l’empresa Drac Actiu denuncien que dos mesos després de l’aiguat, les companyies Movistar i Endesa, els reclamen les factures, tot i haver donat de baixa les línies de llum i telèfon després del desastre.

Del restaurant El Celler no en va quedar res, ni els contadors de llum. Ara, dos mesos després, les companyies Movistar i Endesa, seguirien reclamant factures a la propietària, tot i haver donat de baixa les línies de llum i telèfon després del desastre.

Drac Actiu per la seva banda també ha denunciat a les xarxes socials que durant el periode del 14 de novembre al 12 de desembre els hi han cobrat la llum després de que el 22 d’octubre truquessin de que tancaven durant un temps.

Arran denuncia la situació a través de les xarxes

Per la seva banda, el col·lectiu Arran Conca de Barberà, s’ha fet ressò d’aquesta situació a través de les xarxes socials, apuntant que podria haver-hi més negocis o particulars afectats.