En la seva 17a edició,  el conveni Corner preveu la participació en cinc fires internacionals, tres fires estatals i una nacional. A més, també inclou altres accions de màrqueting per donar a conèixer els atractius turístics dels municipis participants en els mercats més importants. La inversió global i conjunta serà de 411.335 euros (un 19% més respecte al 2019) dels quals la Diputació de Tarragona assumirà 263.235 euros, xifra que representa un 64% del total.

L’acte de signatura del conveni ha tingut lloc al saló de plens de la Diputació de Tarragona i ha comptat amb la presència de la seva presidenta, Noemí Llauradó, i de la presidenta del Patronat de Turisme, Meritxell Roigé. Els signants de l’acord per aquest 2020 són ens públics locals com els ajuntaments Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Cunit, Mont-roig del Camp, Reus, Roda de Berà, Salou, Tarragona, Torredembarra, Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, El Vendrell, i Vila-seca; els consells comarcals del Baix Camp, Priorat i Conca de Barberà-La Ruta del Cister; associacions empresarials i entitats de l’àmbit privat com l’Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda, l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Província de Tarragona, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, l’Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada, l’Associació Costa Daurada Destinació de Golf i Pitch&Putt, l’Estació Nàutica Costa Daurada, la Cambra de Comerç de Reus, Aquopolis, PortAventuraWorld; i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

Imatge: Diputació de Tarragona

Presència als principals mercats estatals i internacionals

El conveni Corner preveu la participació en un total de deu accions de promoció – una més que l’any 2019 -amb presència a certàmens firals i altres esdeveniments, sota el paraigua de l’Agència Catalana de Turisme. Hi destaca una acció promocional directa a la ciutat de Toulousse, adreçada al públic francès, un mercat estratègic per a la destinació. La Costa Daurada serà, a més, present als següents certàmens adreçats a públic final: Vakantibeurs a Utrech (Països Baixos), Navartur a Navarra, Sevatur al País Basc o B-Travel a Barcelona. Pel que fa a fires de caràcter professional, la promoció conjunta prevista durà la Costa Daurada fins a Fitur, a Madrid, i a les següents fires internacionals:  World Travel Market de Londres, (Regne Unit) MITT de Moscou (Rússia), UITT de Kíev (Ucraïna) i ITB de Berlín (Alemanya). També comptarà amb presència a un certamen d’un producte especialitzat, concretament el golf, amb la lGTM  que enguany tindrà lloc a Escòcia.

En l’àmbit de la comercialització i el màrqueting, s’incorporen un total de cinc propostes online, a més d’una campanya de publicitat convencional adreçada a mercats emissors de proximitat: Catalunya, Espanya i Andorra. Entre les accions online, destaca la prevista amb un portal líder del mercat per potenciar la comercialització de l’oferta d’allotjament de la demarcació, incorporant una potent campanya de suport a les vendes dels establiments d’allotjament.