La Unió de Botigues i Empreses de l’Espluga ha iniciat aquesta setmana la campanya d’estiu. Té dues vessants, d’una banda, un concurs d’Instagram i de l’altre, l’obsequi de bosses de la compra. La campanya s’allargarà fins a inicis de setembre.

Els participants han d’aconseguir omplir una butlleta després de realitzar sis compres en comerços de l’Espluga, amb això se’ls obsequiarà amb una bossa de la compra de roba. En total es reppartiran 2.000 bosses entre la cinquantena d’establiments de la Unió de Botigues.

A més a més, els botiguers han obert un concurs a Instagram. Consisteix en seguir el compte oficial de l’entitat (@ubespluga) i publicar una foto amb la bossa de la campanya i utilitzar l’etiqueta #ubebossaestiu. L’usuari que aconsegueixi més m’agrades serà premiat amb 100 euros per gastar en comerços de l’Espluga.

La secretària de la Unió de Botigues, Laura Martínez, ha explicat que volen «dinamitzar el comerç de l’Espluga» destacant que «l’eix comercial és important perquè un poble no es vegi mort».

ÀUDIO: Laura Martínez destaca la importància del comerç local