
Intèrprets: Òscar Palau, David Rovira, Jordi Miró i Antonio Vendrell. Tècnic: David Soler
Descarrega’l
Aquests diumenge ha tornat l’Ajuntament a Casa a l’EFMR amb el debat entre els partits polítics. En aquesta ocasió, gran part del programa es va dedicar a la situació de l’habitatge a l’Espluga i la Conca. Temes com l’envelliment de la població, les infraestructures, l’oferta laboral i la pèrdua de població dels municips van ser preocupacions dels representants polítics. Per al debat comptem amb l’alcalde de l’Espluga i representant de CiU, David Rovira; el cap de l’oposició, Jordi Miró (Som Espluga), i Antonio Vendrell, de PSC-CP.



![[Temporada 2] Entre Línies – Dissabte 30 de maig](https://www.efmr.cat/wp-content/uploads/2026/06/WhatsApp-Image-2026-06-02-at-23.02.47-218x150.jpeg)