
Descarrega’l
Primer programa de «Xerrar va bé» una proposta radiofònica que encapçalen Rosa Salvadó i Dulci Álvaro. Sense guió establert, però amb una pauta prevista, la primera edició se centra en presentar el nou espai, els continguts que s’oferiran al llarg de la temporada o temes dels quals es podrà parlar. A més a més, el primer programa també ens serveix per conèixer les dues presentadores, la seva relació i com han arribat a la ràdio.



![[Temporada 2] Entre Línies – Dissabte 30 de maig](https://www.efmr.cat/wp-content/uploads/2026/06/WhatsApp-Image-2026-06-02-at-23.02.47-218x150.jpeg)