La primera edició de la Ganga Food Night que es va celebrar aquest dissabte a Montblanc va sumar centenars de visitants que es van concentrar, sobretot, durant el vespre. El tram del carrer Major entre Sant Miquel i Sant Francesc va omplir-se de parades i de productors locals que van ser el reclam de centenars de persones. La Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc va aprofitar per presentar la targeta Tot Vila, on desenes de persones van aconseguir la targeta.

La Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc va apostar enguany per renovar la tradicional Fira de la Ganga, i convertir-la en un vespre d’ofertes, alimentació i música en directe. Amb dues entrades principals al recinte, la Ganga Food Night es convertia en tot un èxit en la seva primera edició.

En total van participar 30 establiments i 3 entitats del municipi i enguany per primer cop la fira va agrupar diversos comerços alimentaris, que van ser el reclam a les 9 del vespre. Durant tot el vespre hi va haver actuacions musicals en una jornada inclosa al Posa’t la Gorra.

Aquesta primera edició de la Ganga Food Night va servir per presentar la nova targeta comercial Tot Vila, que es posa en marxa aquest mateix dilluns 3 de setembre, i que ha de servir perquè els clients acumulin diners virtuals i gaudeixen d’ofertes i descomptes exclusius. Montse Guinovart, presidenta de la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc, creu que hi hagut una molt bona acceptació per part dels comerciants i dels usuaris potencials després de treballar-hi durant més de dos anys. En la mateixa fira la gent es va poder registrar i aconseguir la seva targeta comercial, des de la Unió de Botiguers calculen tenir més 300 targetes formalitzades.

ÀUDIO: Montse Guinovart explica que és la targeta Tot Vila.

ÀUDIO: Guinovart creu que hi hagut una bona acceptació per part de comerciants i d’usuaris.

GALERIA D’IMATGES DE PEP MORATÓ