Periodistes, bloguers i professionals del sector del vi de la #winelover community han visitat la Conca de Barberà aquest dijous per participar en una calçotada i tastar els vins de tres cellers de la DO Conca de Barberà.

Els amants del vi, provinents d’una vintena de països, van celebrar una calçotada a l’Alberg La Societat de Barberà de la Conca amb la participació dels cellers Vega Aixalà, Carles Andreu i Succés Vinícola. L’activitat s’inclou en els actes que una cinquantena de persones de la #winelover community està celebrant a la Costa Daurada per commemorar el sisè aniversari del col·lectiu.

ÀUDIO: Bernat Andreu, del celler Carles Andreu, explica com va ser la jornada

Amb aquesta iniciativa s’espera que els membres de la comunitat #winelover puguin donar visibilitat a la marca i destinació de la Costa Daurada. En aquesta línia, Bernat Andreu, del celler Carles Andreu, ha explicat a l’Espluga FM Ràdio que és una bona eina de promoció perquè els integrants de #winelover són comunicadors molt ben posicionats, ja que els prescriptors locals són seguidors d’aquests periodistes o bloguers.

ÀUDIO: Andreu considera que la visita de la #winelover community pot ser bona per la DO Conca de Barberà

La trobada està impulsada per l’ambaixador a Catalunya de la comunitat #winelover i propietari de l’empresa SweetEasy Wine Tours, Sinisa Curovic, i compta amb el suport del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona – Costa Daurada i de l’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI) de la Generalitat. També hi han col·laborat les denominacions d’origen de la Costa Daurada (DO Catalunya, DO Conca de Barberà, DO Montsant, DO Penedès, DOQ Priorat i DO Tarragona), el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona i els consells comarcals del Priorat i de l’Alt Camp.