Eloi Roca serà el coordinador i màxim responsable triat per la corporació municipal per encapçalar la reobertura.

Tots tres Grups Municipals de l’Ajuntament de l’Espluga i l’antic equip de l’Espluga FM Ràdio comuniquen que, després d’uns mesos aturades, s’han reprès les negociacions perquè es pugui reprendre l’emissió regular en el termini més breu possible. Una i altra banda confien que les converses arribaran finalment a bon port després d’haver assolit un principi d’entesa.

Com a base del que s’espera que sigui un acord definitiu, des del 15 de novembre l’Ajuntament té contractats els serveis de l’Eloi Roca, periodista experimentat que ha prestat els seus serveis en diversos mitjans catalans, com ara Catalunya Ràdio, COM Ràdio o La Xarxa i n’ha dirigit d’altres com Calafell Ràdio.

Roca serà el coordinador i màxim responsable triat per la corporació municipal per encapçalar la reobertura, i s’encarregarà de la coordinació general, la gestió informativa diària, feines de producció i confecció de la graella de programes, administració i gestió de la publicitat, tasques en què ja ha començat a treballar. Així mateix, es comptarà amb els serveis professionals de l’espluguí Marc Roca com a responsable del manteniment tècnic de les instal·lacions.

Per tal de poder involucrar-se en el nou projecte des del principi complint totes les exigències legals, l’equip anterior ha decidit constituir la nova Associació Cultural Espluguina per la Comunicació Local ‘L’Espluga Audiovisual’. La nova entitat es compromet a participar en els diferents programes de l’emissora, de manera coordinada amb l’Ajuntament i en els termes que es puguin acabar de concretar d’ara en endavant. Com a coordinador de l’associació s’ha designat el Gerard Bosch, que treballarà conjuntament amb el responsable de la ràdio en representació dels associats.