Algunes de les coreografies de l’Escola de Dansa del Casal de l’Espluga de Francolí han pujat a l’escenari aquest cap de setmana a Llinars del Vallès. Allà s’hi disputava el Concurs de Dansa Baix Montseny i les de la Conca de Barberà van captivar el jurat. Les bones actuacions van ser reconegudes amb tres medalles d’or i dues de plata.

Pel que fa als primers premis, Mar Foguet amb la coreografia «Raiz» i Queralt Franquès amb «Tu i jo», que a més li valdrà per a una beca de 250 euros en formació en dansa. L’or també va ser col·lectiu gràcies a la posada en escena de «Shadows», la coreografia del Grup Junior de l’Escola de Dansa del Casal. Aquest grup està format per Alina Soler, Arlet Fabregat, Carlota Lafuente, Emma Bonet, Enya Dengra, Guiomar Morlans, Júlia Grioles i Queralt Franquès

El grup infantil, mentrestant, va aconseguir una medalla de plata amb «Black Out». Se la van penjar, doncs, Roger Carayol, Aina Ballart, Èlia Romero, Laia Saumell i Bruna Vendrell. El mateix reconeixement que va recaure en mans de Guiomar Morlans, a títol individual, amb la coreografia «Nura», a més d’una beca en formació de dansa valorada en 250 euros.